DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu

  • masa pelepasan:2024-05-13 08:04:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:172
  • Penerangan pantas:

    Dadu,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,DaduBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA,

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,DaduBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,DaduTanda pengubah terbenam minyak, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

DaduPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

KwekweApabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

PengurusanLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama,DaduPenukar jenis kotak 100, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

TubasMaklumat produk lain
  • Roi EtParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Saranan Rumah

    Roi EtParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Saranan Rumah

  • CassellPlatform angkat hidraulik elektrik tetapBagaimana konsep aplikasi

    CassellPlatform angkat hidraulik elektrik tetapBagaimana konsep aplikasi

  • CassellJembatan penerbangan tetap mekanikIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

    CassellJembatan penerbangan tetap mekanikIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • Epe10 ton jambatan naik bimbitCara meningkatkan kecekapan mengepam

    Epe10 ton jambatan naik bimbitCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • EpePlatform mengangkat pelukisSemakin murah harganya, semakin baik

    EpePlatform mengangkat pelukisSemakin murah harganya, semakin baik

  • EpePlatform penangkapan gaya tahapAdakah ketebalan industri semakin lemah?

    EpePlatform penangkapan gaya tahapAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • Wichian BuriParameter teknikal pengubah kuasaAsal

    Wichian BuriParameter teknikal pengubah kuasaAsal

  • UdenPlatform angkat hidraulik elektrik tetapKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas

    UdenPlatform angkat hidraulik elektrik tetapKekerapan perubahan harga menjadi lebih pantas

  • segera:Peringatan: Maklumat DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu memberi anda DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu oleh syarikat kami, perkhidmatan DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu. DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DaduPengubah penutup minyak 160KVGunakan suhu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!